#!trpst#trp-gettext data-trpgettextoriginal=62#!trpen#Přejít na obsah#!trpst#/trp-gettext#!trpen#

Sık Sorulan Sorular

Evcil Hayvan Kabul ediyor musunu?

Malesef hayır, evcil hayvanları çok seviyoruz ancak üstün temizlik politikamız gereği otelimizde kabul edemiyoruz.

Daireleriniz plaja & denize yakın mı?

Dailerimiz ve odalarımız Büyük Liman Plajı’na 5 metre uzaklıktadır. Sahile en yakın yerleşim yerindeyiz.

Otoparkınız var mı?

İşletmemize ait ayrılmış bir otoparkımız bulunmuyor ancak, yakınlarımızda belediye ve özel kişilere ait otoparklar bulunuyor. Bayram ve yoğun sezon dışında (Haziran-Temmuz -Ağustos) ücretsiz otopark bulmanızda yardımcı olabiliriz.

İptal politikası nedir?

Son 3 gün kala yapacağınız iptallerde ceza söz konusu değildir. Daha kısa süreler için 1 günlük ceza uygulanır (Her 7 gün için ekstra 1 gün eklenir) örneğin 8 günlük konaklama için 2 gecelik ceza uygulanır.

Online rezervasyon yapabilir miyim?

Evet, www.amasraadaapart.com‘dan doğrudan rezervasyon yapabilrsiniz.

Otele giriş ve çıkış saatleriniz nedir?

Giriş saatimiz 14:00 çıkış saatimiz 11:00’dır.

İstanbul, Ankara ve Çaycuma Havaalanlarından servisiniz var mı?

Hava alanlarından ya da otobüs terminallerinden doğrudan servisimiz yoktur. Dilerseniz Amasra Taksi ile iletişime geçebilirsiniz.

Otel Odaları Hakkında detaylı bilgiyi ve harita konumunu nereden bulabilirim?

Websitemizdeki Dailerimiz & Odalarımız sayfamızdan detaylı bilgileri görebilirsiniz.

Sabah kahvaltısı ya da yemek hizmetiniz var mı?

Hayır yok.

Rezervasyon onayı nasıl alınır?

Rezervasyonunuzu, online ya da telefon numaralarımız üzerinden yaptıktan sonra e-mail sisteminize konfirmasyon maili (IBAN bilgileri) gelecektir. 24 saat içerisinde kaporayı yatırdığınızda rezervasyonunuz konfirme edilmiş olacaktır.

cs_CZCzech
İletişim